начална страница новини направи начална страница
добави в любими новини добави в любими
търси : 
дата : 05/12/2008
абонамент : 
RSS новини
Петък, 05.12.2008 0 новини за деня 
Начало
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Велико Търново
Стара Загора
Плевен
Сливен
Благоевград
Видин
Добрич
Хасково
Новини Световна финансова криза
Категории
Връзки
Любопитно



БТА

 

Кафето предпазва жените от сърдечни заболявания

Дата : 23 Юни 2008 г. 12:30 ч.
Това противоречи на твърденията, че кафето не е полезно за здравето. Снимка: sxc.hu
Това противоречи на твърденията, че кафето не е полезно за здравето. Снимка: sxc.hu

     
 
    

Кафето може да предпазва от сърдечни заболявания, но това важи само за жените, сочи ново проучване, съообщава "Дейли мейл".

Американски учени установили, че рискът да починат от сърдечно заболяване при жените, които пият 2-3 чашки кафе дневно е с 25% по-малък, отколкото при жените, които изобщо не пият кафе, посочва вестникът.

Учените обаче нямат обяснение защо това не е така при мъжете.

Заключенията на учените противоречат на твърденията, че кафето не е полезно за здравето, отбелязва "Дейли мейл".

Проучването, чиито данни са публикувани в днешното издание на Annals of Internal Medicine, обхваща 84 000 жени за периода 1980-2004 година и 42 000 мъже от 1986 до 2004 година. БТА

 
     
предишна новина | | следваща новина
 
Запази статията на компютъра Запази  Изпрати статията на приятел Изпрати  Принтирай статията Принтирай  23 Юни 2008 г. 12:30 ч. 
 
 
    
 
   
     
 
  Новини по темата  
 
 
Продължителната употреба на кафе не повишава риска от смърт
още от : Кафе
 
     
 
  Коментари  
 
 
публикувани коментари: 0  |  нов коментар
 
 
нагоре
 
     
 
  Новини от категорията  
 
 
Плодовете и зеленчуците не са това, което бяха
Млечни продукти срещу надебеляване
Две чаши алкохол на ден не вредят на сърцето на жените
Всеки втори е ... синоптик
8 стереотипа, които пречат на правилното хранене
Цветовете на храните влияят на здравето
Медиите влияят зле на детското здраве
Как да надвием стреса
Студената храна е вредна
Замърсяването "подпомага" затлъстяването
 
     
Галерия Денят в снимки
Последни новини Водещи новини
Най - четени Най - коментирани
no6t se spuska nad grada...
Залегни и кафенце си купи
 
  Теми в развитие  
 
  ПътешествияСкандал в МВРФутбол - Първенство на БългарияСлучаят КуйовичФилмът БаклаваУбийстваСметището в СуходолКонфликтът Турция - ИракМартин ЗаимовМаксим Стависки - катастрофаМедици - завръщанеОстровът на изкушениетоЕкологияМестни избори 2007 - БългарияСкандалът Овчаров - АлександровБизнес - енергетика - Бургас-АлексадруполисNational GeographicMusic IdolНатура 2000Убийства - децаБЛСИманярствоТелефонни компанииСофияСПИНГлобално ЗатоплянеКнигиПравителствоЛетище - СофияЛиван - конфликтЕврофутболАрхеологически разкопкиСофийска водаВреметоЕС членство БългарияMicrosoftИзраелКосовоООНЖурналистиКриминалноИзложбиПротестиАЕЦ - БеленеНаводненияБезработицаНаркотрафикДосиета на ДСПтичи грипБългарски футболКорупцияАЕЦ - КозлодуйТероризъмТоплофикацияНАТОИрак  
     
Бизнес България Европейски съюз Инциденти Култура Образование Общество Свят Спорт
зареждане...
Времето Прогноза Графики
зареждане...
 
Валути Калкулатор Графики
зареждане...
 
  Партньори  
 
 
Expert.bgRs-auto.bgMeridianmatch.bgSound.bgTehnozona.bgClub.bg
Crazy.bgScreen.bgYellow.bgPredainatatak.bgБългарските новиниMagStudio.bg
AmAm.bgСъученици и ПриятелиЖениColibri.bgАстрологияZdrave.bg
Zaedno.deElectron.bgКурсове и училищаComfort.bgTRAVEL туризъмМода и стил
Bgstroitel.comLyubovni-pisma.comMyCV.bgФутбол Winner.bgRadar.bgХороскопи
Visit.BGBulJob.comПочивкиIDG.bgЗапознанства911.bg
Иде.лиSofiaDnes.comBulgar-bgGuliverBGstuff.netЗъболекар
Bigfoto.comFreeFoto.comOlimp-uv.comПортал ЕВРОПАФармация и лекарстваDormeo-bg.com
 
     
WebGround Copyright © 2007 ACTUALNO.COM. Всички права запазени.
ACTUALNO.COM е част от групата WebGround.  Условия за ползване
При използване на информация от сайта позоваването на actualno.com е задължително.
 В информациите са използвани и бюлетини на БГНЕС и БТА.