• Търси в новини

    Търси в галерии

  • Чети Actualno.com през
  • |
  • Вход
  • |
  • Регистрация
София  -10°


03.02.2009 08:16 Добави в списък за четене

Зяпане в деколтето удължава живота

photo of 'Зяпането в деколтето удължава живота'
Снимка: sxc.hu
photo of 'Зяпането в деколтето удължава живота'
photo of 'Зяпането в деколтето удължава живота'
Снимка: sxc.hu
photo of 'Зяпането в деколтето удължава живота'
photo of 'Зяпането в деколтето удължава живота'
photo of 'Зяпането в деколтето удължава живота'
photo of 'Зяпането в деколтето удължава живота'
  1  2  3  4  5  6  7 

Мъжете, които имат възможност редовно да се наслаждават на разголената женска гръд, значително по-малко са застрашени от риска на получат инфаркт или инсулт, съобщи Дейли Нюз.

10-минутното съзерцание на разголена женска гръд е толкова полезно за мъжкия организъм, колкото и половин час физическа работа или занимания със спорт. До този извод са стигнали авторите на германско изследване, публикувано в авторитетното международно списание по медицина "The New England Journal of Medicine".

Сексуалната възбуда активизира работата на сърдечно-съдовата система и увеличава притока на кръв и съответно на кислород към всички тъкани на организма. Вследствие на това рискът от инфаркт или инсулт намалява с 50%, се казва в научния трактат на германските изследователи.

Авторите му също така са установили, че благодарение на редовното съзерцание на големи женски гърди средностатистическият мъж може да увеличи продължителността на живота с 4-5 години.

Въпреки това, тези изводи няма да дадат преимущества на пациентите от мъжки пол в Германия.

"Това изследване не може да бъде считано за достатъчен повод да се покриват разходите на възрастните пациенти за покупката на "Плейбой" и "Пентхауз", коментира новината за откритието на германските учени представител на болнична каса.




Сподели в:    

Рейтинг на статията: 4.7 от 5 - actualno.com

реклама

още от Любопитно

Американец беше осъден да заведе жена си на романтична вечеря Американец беше осъден да заведе жена си на романтична вечеря
Американец от щата Флорида беше осъден да заведе жена си на романтична вечеря и на боулинг, след опит за насилствено поведение, съобщи телевизионният ...


70% от жените предпочитат секса в зряла възраст 70% от жените предпочитат секса в зряла възраст
Жените харесват повече секса в напреднала възраст, отколкото когато са били млади, показва ново проучване, предаде БГНЕС. Рано или късно всяка жена ...


Съд решава дали косатки могат да съдят "работодателя" си за "робство" Съд решава дали косатки могат да съдят "работодателя" си за "робство"
Американски съд трябва да реши дали 5 косатки в атракционни паркове "Сийуърлд" могат да преследват по съдебен път своя "работодател" за нарушаване на ...


Шампанско и шоколад е любимата комбинация за Св. Валентин Шампанско и шоколад е любимата комбинация за Св. Валентин
Шампанско, пенливо вино и шоколад са любима комбинация за Свети Валентин, въпреки предупрежденията на експерти, че двете неща не вървят добре ...


Уилям и Кейт не планират бебе тази година Уилям и Кейт не планират бебе тази година
Принц Уилям и съпругата му Катрин не планират да се сдобият с наследник тази година заради Диамантения юбилей на кралица Елизабет II, съобщават ...






         

интернет реклама
2003-2012 Actualno.com Всички права запазени.
Интернет изданието е част от медийна група WebGround.
Actualno.com е колокиран в
telepoint